sreda, 5. september 2012

Essence - Free Hugs

Today I would like to show you a new nail polish from Essence. It's called Free Hugs. It's a baby pink color.
After I painted my nails and decided to sponge my tips with pink glitters from Essence - Cotton Candy  (Circus Circus LE).



 
 

I have to say that I really love new bottles. They are so cute :) I'm still not sure about the brush, I think I like the old one better.
How about you, what do you think about new bottles and brush?



5 komentarjev:

  1. Nove stekleničke so prekrasne, čopič ni slab, samo mi je biu prejšni dosti bolj ušeč, se mi zdi, da so mi najboljši tisti obični čopiči.
    Barva je pa za dol padit, kok plasti pa je?

    A te lahko prosim, če odstraniš to preverjanje z kodo, ker pa blogger daje obupne kode, rabim 100let, da končno utrofim prav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja meni so tudi tisti običajni najboljši :)
      Dala sem 2 plasti, sam gre z eno plastjo tudi.

      Veš, da se sploh nism zavedala, da imam tole preverjanje, jih tudi sama ne maram.
      Sem že porihtala :)

      Izbriši
  2. Looks very cute and girly!

    OdgovoriIzbriši