sobota, 3. november 2012

Orly + Stampy designs

Hi,
how are you all doing?
A few days ago I used a nail polish from Orly, but then I realized that it has no name or a number, so I can't tell you which one is it. I am very sorry for that. But if you maybe have any idea what is the name of this one, please let me know :)
Here I used 2 coats of it and then I used an Essence stampy designs plate with Essence nail art stampy polish in stamp me! black.


 
I think that it does not suit my skintone, which makes me sad, because I really like this color. I don't have anything like this in my collection.

Hope you're all having a good time ;)

P.S. I finally create this Google+ thingie on my blog, so feel free to add me if you want :)

5 komentarjev:

  1. Barva je res prisrčna. :)

    Kar se tiče imena ... jaz imam samo enega Orly minija, ampak sem nekako uspela ugotoviti ime, zdaj mi pa ni jasno, kako. Ker tudi na mojem nič ne piše. Hm ... Če se slučajno spomnim, se oglasim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No super, to bi bilo pa fajn ja. Če se boš slučajno spomnila, pa le povej :)

      Izbriši
  2. To mi ni dalo miru in sem brskala po spletu za Orlyjevimi miniji. Čeprav na tvoji sliki izgleda hladnejše, je mogoče Gilded Coral? Ta se mi zdi še najbolj podoben. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice color! Looks very pretty with stamping :)

    OdgovoriIzbriši