nedelja, 6. januar 2013

And that's who I am

















































source: http://andthatswhoiam.tumblr.com/

8 komentarjev:

  1. Toliko stvari velja tudi zame. Vmes vidim nekatere, ki sem jih jaz očitno spregledala, ko sem pisala post in tudi držijo zame, nekaterih pa nisem dodala, ker bi bil predolg post. Sva si pa precej podobni, če sodim po tem postu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. It was really interesting to read about you :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo super!! js sm jih tudi našla zdej en kup, ki bi jih lahko še dodala v mojo objavo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Potem bi pa jaz morala prej že tole dodati na blog, da bi lahko še dodala kaj :))

      Izbriši
  4. kot da bi brala svojo osebnost! obužujem teee :) not kidding..nominirala sem te za Liebster award..za kaj točno gre si preberi na mojem blogu! zakaj sem te nominirala? khm, tale tvoj post mi pravi, da bi se morale že veliko prej srečat, ker sva zanimive as Phuck! :) ;)
    stay awesome, stay you!
    http://missleopardlu.blog.com

    OdgovoriIzbriši